AI în eCommerce

Deții un magazin online? Vrei să știi cum poți crea, într-un mod simplu și rapid, un conținut de impact pentru acesta?

15.06.2023 ora 11:00

Acest webinar s-a încheiat. Nu te mai poți înscrie.

Deții un magazin online și vrei să știi cum poți atrage mai mulți utilizatori pe site? Sau poate te gândești să începi o afacere în e-commerce și vrei să creezi un magazin online de impact?

Gestionarea unui business în mediul online a devenit o provocare foarte mare. Magazinele online se înmulțesc pe zi ce trece, așadar păstrarea clienților pe site-ul tău și atragerea unora noi este tot mai dificilă.

Pe de cealaltă parte, în zilele noastre apar tot mai multe tool-uri noi care ne pot ajuta să îmbunătățim poziția site-ului nostru pe internet și să-l facem mult mai atractiv pentru utilizatori. Nu mai este necesar să ne bazăm doar pe creativitatea noastră – ne putem bucura și de multe resurse inspiraționale oferite de inteligența artificială (AI).

În cadrul webinarului am discutat despre:

  • istoria inteligenței artificiale și evoluția acesteia,
  • cât de utilă poate fi inteligența artificială în zilele noastre,
  • ce tool-uri pot face mai atractiv magazinul nostru online pentru utilizator,
  • în ce măsură ne putem baza pe inteligența artificială în gestionarea business-ului nostru online,
  • aspectele mai puțin pozitive ale inteligenței artificiale.

Webinarul este dedicat în special persoanelor care:

  • se gândesc să-și lanseze primul magazin online,
  • activează deja în industria e-commerce și vor să-și mărească vânzările în magazinul pe care deja îl dețin,
  • sunt interesate de impactul pe care îl are inteligența artificială asupra industriei e-commerce.

În cadrul webinarului Artur Pajkert a împărtășit experiența sa în ceea ce privește utilizarea inteligenței artificiale în munca sa de zi cu zi. A prezentat exemple concrete de tool-uri care l-au ajutat în livrarea unei experiențe mai bune utilizatorilor.

Webinarul a avut loc pe 15.06.2023 la ora 11.00. Înregistrarea video o poți urmări pe canalul nostru de YouTube.

AI în eCommerce - Artur Pajkert

dr. ing. Artur Pajkert – Din 2001 ajută companiile în rezolvarea problemelor legate de marketingul digital și găzduire. În afaceri combină teoria cu practica, fiind și lector universitar. Autorul numeroaselor publicații din industria e-commerce și IT, blogger, speaker la conferințe locale și internaționale, precum InfoShare, Internet Beta, I Love Marketing, Digital Fest, semKRK, E-Trade Show, Meet Magento. CMO la cyber_Folks S.A.

>Biletul tău!_

Ia-ți biletul gratuit!

cyber_Folks SRL – Setări cookie

Îți plac cookie-urile bune? Și nouă! Unele cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Acceptă și cookie-urile suplimentare legate de performanța serviciilor, rețele sociale și de marketing. Datorită lor, vei obține cea mai bună experiență a site-ului nostru web, pe care îl îmbunătățim constant. Consimțământul dat în mod voluntar poate fi retras sau modificat în orice moment. Mai multe informații despre cookie-urile utilizate pot fi găsite în politica noastră de confidențialitate. Dacă preferi să specifici preferințele tale cu exactitate – consultă tipurile de cookie-uri de mai jos.

Funcționale (întotdeauna active)

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze. Pagina web nu va funcționa pe deplin corect fără a accepta aceste tipuri de cookie-uri. Exemplu: este necesar un cookie care îți salvează consimțământul sau obiecția, astfel încât să știm dacă avem consimțământul tău pentru anumite activități de pe site. Acestea îți vor permite, de asemenea, să te conectezi la panoul de clienți sau să plasezi o comandă.

Analitice și de performanță

Acestea vor permite colectarea de informații despre modul în care este utilizat site-ul web. Aceste fișiere ne vor permite să numărăm vizitele și sursele de trafic către site-ul nostru, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța acestuia, să aflăm care pagini sunt cele mai puțin populare și să înțelegem cum se deplasează vizitatorii pe site-ul nostru. Ne ajută să analizăm performanța site-ului web și să colectăm informații sintetice. Exemplu: putem realiza hărți termice, datorită cărora știm ce conținut este lizibil și care nu, iar acest lucru permite un design mai bun al site-ului. Datorită lor, vedem și ce articole de blog au fost citite mai des și care mai puțin, ceea ce ne permite să dezvoltăm un conținut mai interesant.

Social Media

Aceste cookie-uri de pe platformele sociale îți vor permite să te conectezi cu conturile tale de socializare. Poți partaja conținut din partea noastră. Fișierele de rețea socială (de la entități externe, de exemplu Facebook) colectează informații pentru a oferi conținut publicitar personalizat. De exemplu: anunțurile de pe rețelele sociale sunt mai potrivite pentru tine și reduci șansele unui bombardament cu reclame ale serviciilor sau produselor deja cumpărate.

Marketing

Acestea sunt fișiere legate de funcționarea sistemelor de automatizare a marketingului și de responsabilitatea publicității. Datorită acestora, limităm, de exemplu, numărul de vizualizări ale unei anumite reclame. De asemenea, ne permit să efectuăm teste comparative, datorită cărora îmbunătățim constant performanța site-ului nostru. Testând mai multe aspecte de pagină, putem găsi mai ușor cea care oferă cea mai bună lizibilitate pentru utilizatori. Comunicarea devine, de asemenea, mai personalizată. De exemplu, îți putem sugera un articol despre cum să găsești un nume de domeniu atunci când vedem că ești în căutarea unuia și îți este greu să găsești unul potrivit. De asemenea, îți putem arăta, de exemplu, un indiciu de conectare dacă vom observa mai multe încercări eșuate la rând. Pe baza informațiilor din aceste cookie-uri și a activității tale pe alte site-uri web, se construiește profilul tău de interes.