În ciuda mijloacelor alternative de comunicare interumane, e-mail-ul e în continuare o modalitate activă de comunicare, intens folosită atât în organizații, cât și în afara acestora. Dacă vă gândiți să începeți o afacere, propria agenție sau să fiți independent, este absolut esențial să aveți o adresă de email profesională. Atât lansarea unui site web, cât și crearea unei adrese de e-mail personalizate, trebuie să se regăsească printre obiectivele dvs. de afaceri.
De ce e important să aveți o adresă de email profesională?
– În primul rând, email-ul e prima etapă a construirii relațiilor online. Cel mai probabil o să fie nevoie să trimiteți clienților potențiali sau existenți email-uri sau pur și simplu să faceți schimb de informații cu alte persoane. Această adresă devine o parte crucială a mărcii dvs., a imaginii pe care doriți să o proiectați în mintea consumatorilor sau a colaboratorilor. Dacă doriți ca potențialii clienți să vă comunice prin intermediul site-ului, să vă pună întrebări, cu o adresă de e-mail profesională puteți gestiona seviciul clienți.
– În calitate de proprietar de afacere sau liber profesionist, nu vă puteți permite ca prima impresie să vă fie doborâtă doar din cauza unei adrese de email care nu poate prezice cu exactitate de la cine provine email-ul. Chiar și o adresă mai serioasă creată cu @gmail.com sau @yahoo.com nu poate fi recunoscută de destinatari ca și fiind profesională, deoarece oricine poate crea o adresă de email cu acel nume.
– Lipsa de interes în investirea unei adrese de email profesionale, indică o neseriozitate în ceea ce privește afacerea dvs. De aceea e nevoie de o adresă de email precum prenumele@domeniul dumneavoastră.com sau contact@numele domeniului dumneavoastră.com. Crearea și înregistrarea unei adrese de e-mail profesională poate fi o sarcină copleșitoare uneori, însă e un proces mai simplu decât credeți.
– Întrucât concurenții dvs. folosesc adrese de e-mail personalizate și profesionale, lipsa acestora pot plasa brandul dvs. în inferioritate și să trimită clienții către afacerile concurente. Da, probabil că o adresă de e-mail nu ar trebui să vă valideze credibilitatea și profesionalismul, însă cu toate acestea trebuie să vă asigurați că impresia pe care o au clienții despre marca dvs. nu este afectată de o adresă de e-mail gratuită.
– Această adresă de e-mail ar trebui să apară în semnătura de email a fiecărui angajat, precum și pe cărțile de vizită și pe materialele de marketing. Acest lucru ajută la consolidarea imaginii brandului și atrage mai multe oportunități noi de afaceri.
– Conturile de e-mail de afaceri vin cu opțiuni suplimentare de securitate, atât de necesare în comunicarea online. Lucru extrem de important pentru companii, deoarece nu vă doriți să vă fie afectată afacerea online din cauza atacurilor de hacking și phishing. Mai mult, cu o adresă de e-mail gratuită, clienții vor fi mult mai sceptici în a face plăți online către afacerea ta.
Cum să vă creați o adresă de email profesională?
– Alegeți și înregistrați-vă un nume de domeniu, puteți face acest lucru prin intermediul Cyberoflks.ro. Căutați un domeniu popular disponibil sau o altă combinație cu numele dvs. sau al companiei. După ce v-ați ales numele de domeniu sunteți proprietarul acestuia. Dacă aveți o afacere și ați achiziționat un domeniu pentru website-ul dvs., aveți posibilitatea de a utiliza acel domeniu pentru adresele de e-mail. Cu propriul nume de domeniu, puteți crea o adresă de email simplă și memorabilă.
– Alegeți un furnizor de găzduire de email. Procesul de creare a unei adrese de email profesională și personalizată, e mult mai ușor cu un furnizor de găzduire. Utilizând panoul de control cPanel va fi mult mai ușor să vă configurați email-ul de afaceri, fără costuri suplimentare. În acest mod, veți putea citi și trimite e-mailuri prin intermediul instrumentului de webmail al gazdei.
Modul în care clienții potențiali, partenerii și colaboratorii vă văd, contează foarte mult și determină cât de reușită va fi afacerea dvs. O adresă de email nu vă oferă numai o imagine profesionistă, dar permite angajaților dvs. să primească și să trimită email-uri care sunt în concordanță cu marca companiei. De asemenea, puteți folosi această adresă de email pentru a trimite notificări atât angajaților, cât și bazei de clienți, promoții, întrebări B2B, oferte, noutăți/lansări de produse și multe altele. Configurați-vă acum propria adresă de email.
Recomandate pentru tine
12 termeni despre Găzduire Web pe care ar trebui să-i știi
Găzduirea web vine la pachet cu anumiți termeni mai greu de înțeles, mai ales pentru persoanele care nu au de a face constant cu astfel de termeni. Totuși, ar fi bine să-i știi cel puțin pe cei 12 menționați mai jos, mai ales dacă nu ai încă achiziționat un pachet de hosting! Salvează acest articol […]
4 Opțiuni pentru crearea site-ului tău web
Ești începător și dorești să începi o carieră în crearea de site-uri web? Poate doar ai nevoie de un ghid pentru primul site web al afacerii tale? Indiferent de motivul pentru care ai început să citești acest articol, stai fără griji – la final o să știi exact care este opțiunea pentru tine și afacerea […]
Eroarea 503 pe WordPress
Cum să remediați eroarea WordPress 503 – Câțiva pași care funcționează Întâmpinarea de erori pe site-ul WordPress poate fi extrem de frustrantă pentru oricine mai ales pentru că nu este întotdeauna clar ce cauzează problema sau cum poate fi remediată. Majoritatea site-urilor întâmpină erori cel puțin o dată. Eroarea HTTP 503 este una dintre problemele […]
Cauți mai departe?