Schimbare nume domeniu – pot să schimb un nume de domeniu?

Atunci când întâlnești oportunități noi de dezvoltare în online, este normal să te întrebi dacă ideea de schimbare nume domeniu este fezabilă. Cu toate acestea, este important ca identitatea online a business-ului tău să rămână conformă cu activitatea ta. De ce? Citește explicațiile de mai jos.

Schimbare nume domeniu – poate fi posibilă?

Răspunsul este nu. Numele de domenii nu pot fi schimbate după ce le-ai înregistrat.

Odată achiziționate, acestea sunt stocate în bazele de în bazele de date Domain Name System (DNS) și nu mai pot fi modificate. Numele de domenii existente pot fi transferate numai între proprietari.

Pentru a schimba numele de domeniu, va trebui să renunți la acesta și să cumperi unul nou. Noul domeniu poate fi conectat apoi la site-ul tău web.

Creare domeniu nou

La cyber_Folks, îți punem la dispoziție un instrument unic de creare al domeniilor, prin care poți alege un nume disponibil și reprezentativ pentru business-ul tău. Mai întâi, asigură-te că numele de domeniu se poate scrie și citi cu ușurință. De asemenea, numele ar trebui să fie memorabil pentru a capta atenția. Aceste elemente sunt importante pentru a-ți consolida reputația și încrederea pe care ți-o acordă clienții, dar și pentru SEO-ul site-ului tău.

schimbare nume domeniu - generator domenii
SEO SEO
>
SEO SEO

cyber_Folks SRL – Setări cookie

Îți plac cookie-urile bune? Și nouă! Unele cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze corect. Acceptă și cookie-urile suplimentare legate de performanța serviciilor, rețele sociale și de marketing. Datorită lor, vei obține cea mai bună experiență a site-ului nostru web, pe care îl îmbunătățim constant. Consimțământul dat în mod voluntar poate fi retras sau modificat în orice moment. Mai multe informații despre cookie-urile utilizate pot fi găsite în politica noastră de confidențialitate. Dacă preferi să specifici preferințele tale cu exactitate – consultă tipurile de cookie-uri de mai jos.

Funcționale (întotdeauna active)

Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul web să funcționeze. Pagina web nu va funcționa pe deplin corect fără a accepta aceste tipuri de cookie-uri. Exemplu: este necesar un cookie care îți salvează consimțământul sau obiecția, astfel încât să știm dacă avem consimțământul tău pentru anumite activități de pe site. Acestea îți vor permite, de asemenea, să te conectezi la panoul de clienți sau să plasezi o comandă.

Analitice și de performanță

Acestea vor permite colectarea de informații despre modul în care este utilizat site-ul web. Aceste fișiere ne vor permite să numărăm vizitele și sursele de trafic către site-ul nostru, astfel încât să putem măsura și îmbunătăți performanța acestuia, să aflăm care pagini sunt cele mai puțin populare și să înțelegem cum se deplasează vizitatorii pe site-ul nostru. Ne ajută să analizăm performanța site-ului web și să colectăm informații sintetice. Exemplu: putem realiza hărți termice, datorită cărora știm ce conținut este lizibil și care nu, iar acest lucru permite un design mai bun al site-ului. Datorită lor, vedem și ce articole de blog au fost citite mai des și care mai puțin, ceea ce ne permite să dezvoltăm un conținut mai interesant.

Social Media

Aceste cookie-uri de pe platformele sociale îți vor permite să te conectezi cu conturile tale de socializare. Poți partaja conținut din partea noastră. Fișierele de rețea socială (de la entități externe, de exemplu Facebook) colectează informații pentru a oferi conținut publicitar personalizat. De exemplu: anunțurile de pe rețelele sociale sunt mai potrivite pentru tine și reduci șansele unui bombardament cu reclame ale serviciilor sau produselor deja cumpărate.

Marketing

Acestea sunt fișiere legate de funcționarea sistemelor de automatizare a marketingului și de responsabilitatea publicității. Datorită acestora, limităm, de exemplu, numărul de vizualizări ale unei anumite reclame. De asemenea, ne permit să efectuăm teste comparative, datorită cărora îmbunătățim constant performanța site-ului nostru. Testând mai multe aspecte de pagină, putem găsi mai ușor cea care oferă cea mai bună lizibilitate pentru utilizatori. Comunicarea devine, de asemenea, mai personalizată. De exemplu, îți putem sugera un articol despre cum să găsești un nume de domeniu atunci când vedem că ești în căutarea unuia și îți este greu să găsești unul potrivit. De asemenea, îți putem arăta, de exemplu, un indiciu de conectare dacă vom observa mai multe încercări eșuate la rând. Pe baza informațiilor din aceste cookie-uri și a activității tale pe alte site-uri web, se construiește profilul tău de interes.