Abonamentele de găzduire includ un uptime de 99,9 % lunar. Când nu este online, nu ar trebui să plătești, însă se poate întâmpla să apară probleme cu serverele sau cu unele softuri de pe acestea, ce pot duce la întreruperea serviciilor pentru scurte perioade de timp.
cyber_Folks dorește să ofere un timp de funcționare de minim 99,9 % lunar, de aceea, pentru un timp de funcționare mai mic de 99.9%, contul tău va fi creditat.
În toate cazurile, excepție fiind urgențele, cyber_Folks trimite notificări prin email, privind lucrările de mentenanță și upgrade ce trebuie efectuate periodic. Când înștiințările sunt trimise cu cel puțin 2 ore înainte de întreruperea serviciilor, încetarea acestora nu este inclusă în garanția privind funcționarea serviciilor. Lucrările de întreținere sunt necesare și sunt efectuate atât în interesul nostru cât și în interesul clienților pentru securizarea serverelor sau a unor aplicații.
Cum se efectuează creditarea în caz de nefuncționare temporară a serviciilor ?
Diponibilitate site | UPTIME | Creditare |
---|---|---|
Întrerupere între 0 și 42′/lună | Funcționare 100% – 99,9% | Fără creditare |
Întrerupere între 42′ si 7h/lună | Funcționare 99,9% – 99% | 25% |
Întrerupere între 7h si 14h/lună | Funcționare 99% – 98% | 50% |
Întrerupere între 14h si 1,5 zile/lună | Funcționare 98% – 95% | 75% |
Întrerupere mai mare de 1,5 zile/lună | Funcționare sub 95% | 100% |
Indisponibilitatea se calculează ca fiind timpul dintre data și ora la care clientul raportează nefuncționarea și data și ora la care cyber_Folks comunică clientului restabilirea funcționării.
Pentru creditarea contului, clientul trebuie să contacteze departamentul tehnic și să solicite acest lucru. Departamentul tehnic va verifica dacă indisponibilitatea serviciului a fost raportată de către client și timpul scurs între sesizarea și confirmarea remedierii.
Creditarea conturilor se realizează în procente, raportate la taxele lunare, constând în reduceri aplicate următoarelor facturi.
Garanția disponibilității rețelei nu se aplică în cazul în care nefuncționarea acesteia nu depinde de cyber_Folks, incluzând, dar nelimitându-se la congestii în nodurile de Internet, setări defectuoase ale companiilor de comunicații, Ip-ul clientului blocat în firewall, utilizarea necorespunzătoare a serviciilor de către client, utilizarea de aplicații necorespunzătoare, cazuri de forță majoră, precum și căderi de curent. De asemenea, conturile de găzduire trebuie să funcționeze în conformitate cu Termenii și Condițiile de găzduire.