Probleme cu e-mailul? Un e-mail ciudat returnat?
Ai trimis un e-mail, dar puțin mai târziu, în căsuța ta poștală apare un mesaj cu informația Mailer Daemon. Ceva nu a mers bine: mesajul tău nu a fost trimis. Care poate fi cauza?Majoritatea dintre noi s-a lovit de o astfel de problemă, cel puțin o dată.
Mailer Daemon este un mesaj automat trimis de serverul căsuței tale, pe care îl primești atunci când, din anumite motive, mesajul nu a ajuns la destinatar. Este un mesaj care apare destul de frecvent, și este foarte important să înțelegem mai multe despre acesta.
De ce am primit un astfel de mesaj?
- căsuța poștală este plină;
- adresa de e-mail nu există;
- adresa de e-mail conține caractere nepermise;
- e-mailul expeditorului se află pe lista RBL;
- adresa rDNS nu este corectă;
- configurația SPF este greșită.
Cum funcționează?
În situația în care mesajul tău nu a fost trimis și livrat în căsuța poștală a destinatarului, primești un răspuns cu explicația de ce serverul nu a trimis e-mailul.
De obicei, aceste mesaje sunt trimise în limba engleză și încep cu propoziția „Undelivered Mail returned to Sender”. De fiecare dată când trimiți un e-mail, acesta este verificat de serverul gazdă. Mailer Daemon informează că ceva nu a mers bine, iar mesajul nu a ajuns la destinatar.
Verifică ce înseamnă mesajul
Dacă ai primit informația de la serverul mailului că mesajul tău nu a fost trimis – copiază-l din căsuța ta poștală și lipește-l mai jos.
Cum recunoști un Mailer Daemon?
Denumire
În adresa de e-mail a mesajului primit se află denumirea Mailer Daemon (sau una similară).
Subiect
Deseori subiectul conține expresii în limba engleză, precum: „Delivery failure”, „Unable do deliver”, „Not delivered” itp.
Conținut
În conținut se află informații, precum: „maildir over quota”, „no such user here”, „sorry i couldn’t find any host named” itp.
FAQ
Mailer Daemon este un mesaj automat pe care îl primește destinatarul unui e-mail ca răspuns, în momentul în care destinatarul nu îl poate primi. Acesta conține informații legate de motivele pentru care e-mailul nu a fost trimis.
Motivele pentru care mesajul nu a fost trimis către destinatar pot fi foarte multe. Mai jos poți vedea câteva exemple:
1. Lipsa spațiului pe server (căsuța poștală este plină).
2. Adresa de e-mail a fost eliminată sau nu este corectă.
3. E-mailul destinatarului se află pe lista RBL.
4. SPF configurat incorect.
Mesajul primit te va ajuta să stabilești cauza erorii. Vei afla de ce serverul destinatarului nu a putut trimite mesajul. Conținutul acestui e-mail descrie sursa problemei. Aici trebuie să identifici cauzele. Verifică informația și aplic-o ca atare pentru a remedia erorile.