În ciuda mijloacelor alternative de comunicare interumane, e-mail-ul e în continuare o modalitate activă de comunicare, intens folosită atât în organizații, cât și în afara acestora. Dacă vă gândiți să începeți o afacere, propria agenție sau să fiți independent, este absolut esențial să aveți o adresă de email profesională. Atât lansarea unui site web, cât și crearea unei adrese de e-mail personalizate, trebuie să se regăsească printre obiectivele dvs. de afaceri.
De ce e important să aveți o adresă de email profesională?
– În primul rând, email-ul e prima etapă a construirii relațiilor online. Cel mai probabil o să fie nevoie să trimiteți clienților potențiali sau existenți email-uri sau pur și simplu să faceți schimb de informații cu alte persoane. Această adresă devine o parte crucială a mărcii dvs., a imaginii pe care doriți să o proiectați în mintea consumatorilor sau a colaboratorilor. Dacă doriți ca potențialii clienți să vă comunice prin intermediul site-ului, să vă pună întrebări, cu o adresă de e-mail profesională puteți gestiona seviciul clienți.
– În calitate de proprietar de afacere sau liber profesionist, nu vă puteți permite ca prima impresie să vă fie doborâtă doar din cauza unei adrese de email care nu poate prezice cu exactitate de la cine provine email-ul. Chiar și o adresă mai serioasă creată cu @gmail.com sau @yahoo.com nu poate fi recunoscută de destinatari ca și fiind profesională, deoarece oricine poate crea o adresă de email cu acel nume.
– Lipsa de interes în investirea unei adrese de email profesionale, indică o neseriozitate în ceea ce privește afacerea dvs. De aceea e nevoie de o adresă de email precum prenumele@domeniul dumneavoastră.com sau contact@numele domeniului dumneavoastră.com. Crearea și înregistrarea unei adrese de e-mail profesională poate fi o sarcină copleșitoare uneori, însă e un proces mai simplu decât credeți.
– Întrucât concurenții dvs. folosesc adrese de e-mail personalizate și profesionale, lipsa acestora pot plasa brandul dvs. în inferioritate și să trimită clienții către afacerile concurente. Da, probabil că o adresă de e-mail nu ar trebui să vă valideze credibilitatea și profesionalismul, însă cu toate acestea trebuie să vă asigurați că impresia pe care o au clienții despre marca dvs. nu este afectată de o adresă de e-mail gratuită.
– Această adresă de e-mail ar trebui să apară în semnătura de email a fiecărui angajat, precum și pe cărțile de vizită și pe materialele de marketing. Acest lucru ajută la consolidarea imaginii brandului și atrage mai multe oportunități noi de afaceri.
– Conturile de e-mail de afaceri vin cu opțiuni suplimentare de securitate, atât de necesare în comunicarea online. Lucru extrem de important pentru companii, deoarece nu vă doriți să vă fie afectată afacerea online din cauza atacurilor de hacking și phishing. Mai mult, cu o adresă de e-mail gratuită, clienții vor fi mult mai sceptici în a face plăți online către afacerea ta.
Cum să vă creați o adresă de email profesională?
– Alegeți și înregistrați-vă un nume de domeniu, puteți face acest lucru prin intermediul Cyberoflks.ro. Căutați un domeniu popular disponibil sau o altă combinație cu numele dvs. sau al companiei. După ce v-ați ales numele de domeniu sunteți proprietarul acestuia. Dacă aveți o afacere și ați achiziționat un domeniu pentru website-ul dvs., aveți posibilitatea de a utiliza acel domeniu pentru adresele de e-mail. Cu propriul nume de domeniu, puteți crea o adresă de email simplă și memorabilă.
– Alegeți un furnizor de găzduire de email. Procesul de creare a unei adrese de email profesională și personalizată, e mult mai ușor cu un furnizor de găzduire. Utilizând panoul de control cPanel va fi mult mai ușor să vă configurați email-ul de afaceri, fără costuri suplimentare. În acest mod, veți putea citi și trimite e-mailuri prin intermediul instrumentului de webmail al gazdei.
Modul în care clienții potențiali, partenerii și colaboratorii vă văd, contează foarte mult și determină cât de reușită va fi afacerea dvs. O adresă de email nu vă oferă numai o imagine profesionistă, dar permite angajaților dvs. să primească și să trimită email-uri care sunt în concordanță cu marca companiei. De asemenea, puteți folosi această adresă de email pentru a trimite notificări atât angajaților, cât și bazei de clienți, promoții, întrebări B2B, oferte, noutăți/lansări de produse și multe altele. Configurați-vă acum propria adresă de email.
Recomandate pentru tine
Cât costă hosting-ul web în România?
Crearea unui site web presupune anumite costuri: hosting web, domeniu, certificat SSL și, de multe ori, crearea site-ului în sine. Acestea sunt doar o parte foarte mică din costurile care apar, în general, odată cu dorința de a crea un site web. În articolul de astăzi vom analiza câteva dintre firmele de hosting din România […]
Diferenta dintre gazduire web, domeniu si website
Posibil să fi auzit termenii găzduire web și domeniu în mai multe articole și ghiduri despre cum să creați un site web. Ambele sunt elemente esențiale ale unui website și îndeplinesc funcții diferite. Ce este găzduirea web? Găzduirea web este o tehnologie necesară pentru ca site-ul dvs. web să fie accesibil online public sau privat. […]
Avantajele comertului online
Comertul electronic face posibilă deschiderea ușilor magazinelor lor virtuale. Vânzarea online facilitează accesul unui public larg la magazinele mici, specializate și la marile magazine. Deși există multe modalități de a vinde consumatorilor pe internet, principalul avantaj al vânzării online este că puteți vinde consumatorilor oriunde, oricând. Puteți întâlni clientul unde și când cumpără. Nu contează […]
Cauți mai departe?